”Du kan om du bara vill”
Rubriken är ett citat från min mamma till mig medans jag gick i grundskolan. Även om jag tolkat det fel så har det spelat en stor roll för mig i många sittuationer
Rubriken är ett citat från min mamma till mig medans jag gick i grundskolan. Även om jag tolkat det fel så har det spelat en stor roll för mig i många sittuationer
Efter flera års uppehåll har jag äntligen tagit steget att starta upp min hemsida och blogg igen. Det känns som att återse en gammal vän som jag saknat. Under de år som gått har jag ofta känt ett tomrum, en saknad efter att inte kunna skriva av mig om tankar och händelser som påverkat mig.